Eriya

سایتی برای ریدرای فن فیک بی تی اس .

Eriya

سایتی برای ریدرای فن فیک بی تی اس .

در این سایت هر گونه فن فیکی وجود داره هم خودم میزارم هم اگر خواستین شما برام میگین چه مدلی دوست دارین و دربارش توضیح میدین من مینویسم و در سایت قرار میدم ..

******************************** I lloveyou all*******************************

بایگانی
  • ۰
  • ۰

سلام به همگی ....

من تازه کانال زدم .. ازتون می خواهم اگر کسی اد شد باهام صحبت کنه . ژانر مورد علاقشو بنویسه و بهم درخواست فیک بده ، من خودم قبلا نوشتم ولی حالا اول نظرات شما مهمن . و درضمن کاپلای مورد علاقشم بگه .

  • ۰۰/۰۱/۳۱
  • L.Ni.L ° A • N °

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی